Ingen bild ännu
Presentation
Bilgalning som varit fast i turboträsket för länge nu .Letar efter skön BMW.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 320-79 528i-82 528i-83 520i-86 525-77 2002-72 733i-79 528i-80 |
| Min första bil var en | Opel Ascona b-77 ( 180 hk ) |
| Yrke | Kock |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-05-23 12:27 (för 7.704 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-05-23 12:54 (för 7.704 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Nåt speciellt o tänka på vid köp av E34 ? 2005-05-23 12:37 (för 7704 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Saab turbo, är de nå å ha? 2007-01-21 09:04 (för 7096 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 4 st |
| Totalt antal inlägg | 5 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 25 |