Ingen bild ännu
Presentation
En Knäppgök :)
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525i -91 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | volvo 740 :) (finns fortfarande kvar) |
| Yrke | snickare på skanska |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-04-16 15:47 (för 7.740 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-04-16 15:47 (för 7.740 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
luftmängd 525 91- 2005-04-16 16:07 (för 7740 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Finns det risk för att min topp har slagit sig? 2005-04-16 22:14 (för 7740 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 3 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |