Ingen bild ännu
Presentation
Bilgalen snubbe..inne på bil nr36. har fem bilar för tillfället.tyvärr bara en bmw,finns dock en 528ia touring hos farsan.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 730ia -87 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 320i-85 320i-81 323-80 |
| Min första bil var en | volvo 142-72 |
| Yrke | mekaniker/chaufför |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-02-22 09:36 (för 7.796 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-02-24 21:33 (för 7.794 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
varför hög co halt? 2005-02-23 08:25 (för 7795 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
varför hög co halt? 2005-02-23 18:53 (för 7795 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 3 st |
| Totalt antal inlägg | 4 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 13 |