Ingen bild ännu
Presentation
Jag har alltid lagat mina bilar själv. Elektronik är det lite värre med. Bygger en Ac Cobra med trimmad 5,7 liters motor, som snart är klar.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | BMW 525 TDS |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | MBW 3,0 79:a 130 km i 2:ans växel. Otroligt snygg 730 87:a med flera.Vissa bilar som BMW kör man, andra bara åker man med. |
| Min första bil var en | MG 1100 |
| Yrke | Design, Teknik |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-01-20 23:49 (för 7.826 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-06-28 09:06 (för 7.667 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Dieselpump inställning 2005-06-28 09:25 (för 7667 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |