Ingen bild ännu
Presentation
Är 20 år gammal, brinnande intresse för Bmw, och då äldre och udda modeller, såsom alpina och E24. Är stolt ägare av en M6:a, det är minst sagt en oekonomisk bil men samtidigt finns ingen härligare bil att äga.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | M635 csi -84 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Audi |
| Yrke | Distribution |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2003-05-21 19:18 (för 8.437 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2003-06-10 19:54 (för 8.417 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Lämpligt pris, Bmw M635 csi ? 2003-06-19 00:12 (för 8408 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Lämpligt pris, Bmw M635 csi ? 2003-06-19 14:48 (för 8408 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 3 st |
| Inlägg i diskussioner | 17 st |
| Totalt antal inlägg | 20 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 67 |