Ingen bild ännu
Presentation
Bilidiot som har tröttnat på engelska bilar.Återgår till BMW som imponerat stort på mig.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | Z4 sDrive28i-12 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 1602-75 2002Ti-71 Land Rover discovery-99 (BMW ägde och räddade dom då) Z4 2,5i-04 |
| Min första bil var en | Audi 80-70 |
| Yrke | låssmed |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2013-04-18 16:40 (för 4.814 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2013-04-19 08:32 (för 4.813 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Z4 sDrive 28i-12 svensktalande. 2013-04-18 16:51 (för 4814 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Z4 sDrive 28i-12 svensktalande. 2013-04-19 08:29 (för 4813 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 2 |