Ingen bild ännu
Presentation
Nöjd bmw ägare helt enkelt
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 530D touring -01 Manuell |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 525i Manuell -01 "inlöst" |
| Min första bil var en | |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2013-02-14 21:19 (för 4.880 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2013-02-16 21:39 (för 4.878 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Bmw 530d, ev dålig koppling? 2013-02-14 21:22 (för 4880 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
var är alla e39 530D manuell? 2013-02-14 21:24 (för 4880 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 8 |