Ingen bild ännu
Presentation
Jag jobbar på Volvo i Skövde och har aldrig ägt en BMW förut (fast jag har kört sönder 2st)
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 740iA -95 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | SAAB 92B -54 |
| Yrke | Motorbyggare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Kvinna |
| Registrerad | 2013-01-06 23:28 (för 4.916 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2013-01-06 23:28 (för 4.916 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Ta bort stereo/klima ramen samt lite trä detaljer! 2013-01-07 00:02 (för 4915 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |