Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 316i -89 när jag var 19 |
| Min första bil var en | Saab 900i |
| Yrke | Egen företagare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2012-04-27 08:39 (för 5.169 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2012-04-27 08:39 (för 5.169 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Jag ska köpa en 520 dA E61, behöver tips på ev. fallgropar. 2012-04-27 08:53 (för 5169 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Jag ska köpa en 520 dA E61, behöver tips på ev. fallgropar. 2012-04-27 18:30 (för 5169 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 3 st |
| Totalt antal inlägg | 4 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 5 |