Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | BMW 525i -92 (E34) |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2012-02-05 11:27 (för 5.255 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2012-02-05 11:21 (för 5.255 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Har troligtvis en ispropp i bilen, när jag skulle fylla glykol så hittade jag denna? 2012-02-05 11:40 (för 5255 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Har troligtvis en ispropp i bilen, när jag skulle fylla glykol så hittade jag denna? 2012-02-05 11:57 (för 5255 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |