Ingen bild ännu
Presentation
Bilintresserad psykolog som seglar och skriver böcker om relationer! Har jobbat som mekaniker med VW på 60talet.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 520d -08 Sedan |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 525ia 90 523i 97 |
| Min första bil var en | Mercedes 180 -64 |
| Yrke | Psykolog |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2010-07-17 15:08 (för 5.822 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2010-07-17 15:08 (för 5.822 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Eftermontera farthållare 520d (e60)? 2010-07-17 15:56 (för 5822 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 2 |