Ingen bild ännu
Presentation
Andro Badia, nybliven 320d Touring ägare, är bilvårdstekniker på Mr.Cap, så har rört det mesta i lackväg på BMW, 19 bast och bilgalen och ivrig att fixa med bilar i alla plan :)
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | BMW 320d Touring -2001 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Volvo V70N 2001 |
| Yrke | Bilvårdstekniker Mr.CAP Bromma |
| Hemsida | https://www.garaget.org/galic_andro |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2010-01-06 22:46 (för 6.017 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2010-01-06 22:46 (för 6.017 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Bra vax för kromfälg? 2010-01-07 07:48 (för 6016 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |