Ingen bild ännu
Presentation
jobbar som snickare delar ett hobbygarage med 4 platser där jag just nu renoverar en mb 180-55 bullmerca
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 528touring-00 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 3.0csi-75 633 csi-77 m5-92 |
| Min första bil var en | volvo amazon |
| Yrke | snickare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2009-09-25 02:35 (för 6.120 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-09-25 02:35 (för 6.120 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
är det någon som har tips om krånglande navigator i en e39 2009-09-25 02:44 (för 6120 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 6 |