Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 530i, Touring -93 E30 325, Coupe |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | e30, 325 Coupe |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2009-02-17 17:10 (för 6.340 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2009-03-30 08:34 (för 6.299 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Vart sitter tempsensorn? 2009-03-30 07:34 (för 6299 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Vart sitter tempsensorn? 2009-03-30 17:12 (för 6299 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 2 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 4 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 2 |