Ingen bild ännu
Presentation
en glad skit som gillar livet
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 520i 24v-90 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Buick special-58 |
| Yrke | chaufför |
| Hemsida | http://www.trollstugan.se |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2008-08-20 11:30 (för 6.519 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-08-20 11:30 (för 6.519 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
stendöd E34 520i 24v ! 2008-08-20 11:40 (för 6519 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |