Ingen bild ännu
Presentation
blond svensk viking...:)
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 520i 24v 92:a |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | risig Ford Escort |
| Yrke | sätter i ihop polisbilar |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2008-03-28 02:59 (för 6.665 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-03-28 02:59 (för 6.665 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
högt motor ljud vid ca: 2000/3000rpm...efter de låter de normalt... 2008-03-28 04:45 (för 6665 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
högt motor ljud vid ca: 2000/3000rpm...efter de låter de normalt... 2008-04-02 16:44 (för 6660 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 2 st |
| Totalt antal inlägg | 3 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 5 |