Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 520I -99 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Audi |
| Yrke | Skadereglerare |
| Hemsida | |
| ICQ | 139194680 |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2008-02-27 13:37 (för 6.695 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2008-02-27 13:37 (för 6.695 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Blir det bra med Xenon till helljusen på en e34? 2008-02-29 22:08 (för 6693 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 7 |