Ingen bild ännu
Presentation
Tycker om att fixa på det mesta själv, speciellt saker som går på bensin. Har haft starkt tycke för BMW enda sen lekskolan. Kommer ihåg hur fint en BMW 6:a lät redan som 4 åring..;-D
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 3.0Si -72 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 520iA -82 |
| Min första bil var en | 520iA -82 |
| Yrke | Lagerchef |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-10-02 20:27 (för 6.838 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-10-02 20:27 (för 6.838 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 0 st |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 4 |