Nicke_j69

Medlemsnummer 35886 57 årBosatt i Upplands Väsby, Stockholms Län
Senast inloggad:

Presentation

Funderar på att köra Roadsport klass B (www.spvm.se) nästa år med en BMW Z3 2.8. Är lite fundersam dock, konstigt att ingen tävlar med Z3 där, dom borde kunna ge Miator en rejäl match i alla fall. Nån som har några tips om att köra bana med Z3 cabbar?

Typ av medlem

Inte Pro-medlem

Profiluppgifter

Äger följande bilar 325 Touring -06
Har ägt följande bilar
Min första bil var en Ford Taunus
Yrke IT Specialist
Hemsida
ICQ
Kön Man
Registrerad 2007-08-10 15:41 (för 6.894 dagar sedan)
Uppdaterad 2007-08-14 11:34 (för 6.890 dagar sedan)
Senaste startade diskussion (ingen)
Senaste besvarade diskussion (ingen)
Startade diskussioner 0 st
Inlägg i diskussioner 0 st
Totalt antal inlägg 0 st
Ungefärligt antal besök till AutoPower 9