Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525i 00 sedan |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | honda civic |
| Yrke | letar jobb |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-05-08 19:59 (för 6.991 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-05-08 19:59 (för 6.991 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
undrar om de går att ha 20 tum på 525i 2007-05-08 20:07 (för 6991 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
undrar om de går att ha 20 tum på 525i 2007-05-09 20:50 (för 6990 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 4 st |
| Totalt antal inlägg | 5 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 1 |