Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2007-01-03 01:37 (för 7.115 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2007-01-03 01:37 (för 7.115 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Erfarenhet av Dieseltechs nya D-Chip High End någon? 2007-01-07 12:29 (för 7111 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 6 st |
| Totalt antal inlägg | 6 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |