Ingen bild ännu
Presentation
Bor i stan har haft min första BMW i snart 4 år och har precis beställt en 335Ci, så jag går och längtar bara efter "mer" BMW.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 323Ci - 99 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Volvo 480es |
| Yrke | Maskinkonstruktör |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-12-09 17:10 (för 7.140 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-12-09 17:10 (för 7.140 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Köpa ny bil, 335Ci, några Tips? 2006-12-09 21:39 (för 7140 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Köpa ny bil, 335Ci, några Tips? 2006-12-11 11:32 (för 7138 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 2 st |
| Inlägg i diskussioner | 5 st |
| Totalt antal inlägg | 7 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 14 |