Ingen bild ännu
Presentation
Tidligere Alfa-mann, nå fornøyd MSport 3-serie eier. Nydelig, kompakt kjørebil! Interessert i de fleste reelt sportslige biler.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 320i 2,2 Touring MSport -03 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Fiat 128 Rally - 78 |
| Yrke | Selvstendig |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-11-10 15:20 (för 7.169 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-11-10 15:20 (för 7.169 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
ESS Tuning Kompressor E46 320i 2,2?! 2006-11-10 17:35 (för 7169 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 0 |