Ingen bild ännu
Presentation
jag är en kille som bor i kiruna å jobbar såklart åt LKAB som växel låds repare.
Bmw blev man sugen på ganska så fort så ... här är man.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525ix-92 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | volvo 244dl-80 |
| Yrke | komponent reparatör |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-09-19 20:33 (för 7.222 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-09-19 20:33 (för 7.222 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
ställa språk från tyska till svenska 2006-09-19 20:40 (för 7222 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
ställa språk från tyska till svenska 2006-09-19 21:51 (för 7222 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 2 |