Ingen bild ännu
Presentation
Nybliven e30 ägare som har haft planer att köpa just en e30 sedan inskaffning av körkort...
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 320/325 e30 -90 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Volvo 242 Turbo |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | 19482613 |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-09-05 11:53 (för 7.235 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-09-05 11:53 (för 7.235 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
bromsar bak och trim e30 320 2006-09-09 00:22 (för 7231 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 12 |