Ingen bild ännu
Presentation
Ingen presentation ifylld.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 2000 A -70 C 270 CDI -02 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | Omega TD (525 TD) -96 |
| Min första bil var en | Mercedes Compact 240 D -75 |
| Yrke | |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2006-08-02 20:09 (för 7.269 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2006-08-02 20:23 (för 7.269 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Erfarenhet av Dieseltechs nya D-Chip High End någon? 2007-06-07 21:50 (för 6960 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 15 |