Ingen bild ännu
Presentation
Detta är min första "moderna" bil, har mest haft skumma veteranbilar och gratisbilar tidigare. BMW:n har lite syskon med t.ex. en militärjeep, en gammal Porsche och nån amerikanare.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 525 -89 Suktar efter en 635csi |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | Granada mk2 |
| Yrke | Studerande |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-12-05 09:04 (för 7.508 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-12-05 13:23 (för 7.508 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Magnetventil i E36? 2005-12-08 17:12 (för 7505 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Magnetventil i E36? 2005-12-13 16:23 (för 7500 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 2 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 5 |