Ingen bild ännu
Presentation
Nybörjare, bilfantast. Håller på att lära mig köra, meka och trimma med min nyinförskaffade bmw.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 325ik -88 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | golf 1.6 cl |
| Yrke | IT-Tekniker |
| Hemsida | https://- |
| ICQ | 6034067 |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-06-27 16:04 (för 7.671 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-06-27 16:04 (för 7.671 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion | (ingen) |
| Senaste besvarade diskussion |
Otight drivlina 2005-06-27 16:04 (för 7671 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 0 st |
| Inlägg i diskussioner | 1 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 4 |