Ingen bild ännu
Presentation
Tog nyss körkort, Dum som jag var lånade jag min kompis 325 E36 måste säga att jag är såld till bmw från och med nu
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | |
| Yrke | Sanerare |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-04-20 23:36 (för 7.736 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-04-20 23:36 (för 7.736 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Måste ha mig en 325:a 2005-04-20 23:40 (för 7736 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 6 |