Ingen bild ännu
Presentation
En kille som tycker om att åka bil.
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 520i -89 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | 325i -88 |
| Min första bil var en | bmw |
| Yrke | Servicetekniker |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-04-12 20:04 (för 7.744 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-04-12 20:04 (för 7.744 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Trimchip 520-89 2005-05-07 18:51 (för 7719 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion |
Vibrationer 530/E34 mellan 2000-3000varv 2005-05-07 16:10 (för 7719 dagar sedan) |
| Startade diskussioner | 4 st |
| Inlägg i diskussioner | 4 st |
| Totalt antal inlägg | 8 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 35 |