Ingen bild ännu
Presentation
Jobbar på Siemens trubin i Finspång. Gift 2 barn köpt z3 som "hobby"
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | Z3 -96 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | ingen |
| Min första bil var en | Volvo PV |
| Yrke | konstruktör |
| Hemsida | |
| ICQ | no |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2005-02-19 21:00 (för 7.798 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2005-02-19 21:00 (för 7.798 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
Hur laga rutan på cabben? 2005-02-20 09:14 (för 7797 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 4 |