Ingen bild ännu
Presentation
Jag är en kille som bor å jobbar i tranås jag jobbar även ordningsvakt på heljer å sommaren
Typ av medlem
Inte Pro-medlemProfiluppgifter
| Äger följande bilar | 320 i E30 91 |
|---|---|
| Har ägt följande bilar | |
| Min första bil var en | skraltig saab 9000 |
| Yrke | Cnc operatör |
| Hemsida | |
| ICQ | |
| Kön | Man |
| Registrerad | 2004-04-23 13:22 (för 8.097 dagar sedan) |
| Uppdaterad | 2004-04-23 13:22 (för 8.097 dagar sedan) |
| Senaste startade diskussion |
trim Kammar till 320 E30 2004-04-23 13:28 (för 8097 dagar sedan) |
| Senaste besvarade diskussion | (ingen) |
| Startade diskussioner | 1 st |
| Inlägg i diskussioner | 0 st |
| Totalt antal inlägg | 1 st (ca 0 inlägg/dag) |
| Ungefärligt antal besök till AutoPower | 5 |