Phibz

Medlemsnummer 56784 34 årBosatt i Sandviken, Gävleborgs Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

2 inlägg Sida 1 av 1
  • Bild på hasso
    2013-06-24 07:22
    EN fräsch E39 el E46 är aldrig fel, dessutom är forumkunnandet för dessa betydligt högre än på nyare BMW samt reservdelsutbytet stort på Ebay.
    530-330 är ju lite törstiga 525-325 alt 528/328 av de äldre är ju en bra kombination.
  • Bild på hasso
    2013-03-09 19:44
    Detta hittade jag på min E36 compact när centrallåsen inte funkade alls.
    Länk
    Gemensam kopplingspunkt under förarstolen invid tröskeln, avärgat kablage.