Bani-ida

Medlemsnummer 51720 43 årBosatt i Helsingborg, Skåne Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

2 inlägg Sida 1 av 1
  • 2013-10-16 19:59
    hej har en bmw 530d har börjat få lite stryl med växellåda,det är så att den hackar lite mellan 115-120 km/h.sen är den växlar man känner riktigt som om att man hoppar.och ibland slår det man hör "kup" någon som kan ge mg tips på vad som kan vara eller om någon har varit med om det?
  • 2011-11-12 15:53
    hej jag är ute efter en domkraft till min bmw 530 d 2008 och en reservdäck någon ska kan ge någon tips var jag hitta billigt o bra