gonza

Medlemsnummer 38846 54 årBosatt i skene, Västra Götalands Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

3 inlägg Sida 1 av 1
  • 2008-03-31 22:28
    ok tack!! då har jag blivit blåst hehe , skit samma dem e snygga illafall
  • Bild på Programmer
    2008-03-31 10:18
    Dessa fälgar är kopior. Som Wiggge skriver så saknas M-emblem och plats för ett M-embelm. Dessutom sitter ventilen annorlunda än på mina originalfälgar. På originalfälgar så finns det ett artikelnummer instansat på insidan samt att det oftast också står BMW (eller ibland tillverkaren t ex BBS).
  • Bild på Wiggge
    2008-03-29 16:34
    Skulle gissa på fejk då där inte är något M-emblem på dom :)