JF Thenry

Medlemsnummer 38115 48 årBosatt i Stockholms Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

2 inlägg Sida 1 av 1
  • Bild på Knölpåken
    2008-02-03 10:15
    Ser fin ut! Men 30 Tusen !? Helv... det är ju OKKER! Folksam ville ha 550 kr i mån för min gamla 540! J....R tänkte jag,satte mig ner och hittade ett försbolag som heter Insplanet Ab och begärde ofert på Helförs.SVAR 742 kr per mån!! He....e Något chokad.fortsatte jag att gräva i försäkrings träsket hittade ett bolag som heter Atava dom ville ha 822 kr per mån INK HYRBIL!! Finns det någon som slår detta? OK En M5a är av annan kaliber men 30 papp DE E DYRT! Men smakar det så kostar det.Ps har själv haft 2 M 5or men då bodde jag i Enköping,Det kostar nästan 50% mer i 08 omr. MVH Knölpåken.
  • Bild på Knölpåken
    2008-01-28 16:10
    Fin bil! Jag har en 540-93 och betalar 740kr i månaden för HELFÖRS!! Kolla ett försbolag som heter INSPLANET AB.PS Folksam ville ha 550 per mån för TRAFIKFÖRS jag bor i Huddinge.DS