Ladvik

Medlemsnummer 33540 56 årBosatt i Södertälje, Stockholms Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

2 inlägg Sida 1 av 1
  • 2007-04-09 10:52
    Hej,
    Jag la min order den 2 februari hos bilcentralen i Segeltorp, allt verkar än så länge funke bättre än utlovat.
  • 2007-03-26 19:32
    Tjena!
    Såg att du beställt ny bil.. kul! När la du beställningen???... såg att du verkar få den snabbare än planerat.. sitter själv och väntar på att dom ska leverera min.. det är ju riktigt drygt