marnilss

Medlemsnummer 31720 51 årBosatt i Tomelilla, Skåne Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

1 inlägg Sida 1 av 1
  • 2016-02-07 11:53
    Tja, har en bmw 330i e92 09a och det tar lång tid att starta upp motorn och tomgången är ojämn.
    läste ditt inlägg tidigare om bensinpumpen.
    Kan man köra bilen eller kan den bara dö?
    ska in på verkstad imorgon och vad kan man säga till mekanikern?
    de gjorde en motortvätt på bilen och då rök tändspolarna. fick byta ut två stycken. det är även "bränslets lådtryckssensor kortslutning mot plus. permanent fel" enligt felkod 29F3.
    Något du kan något om?

    Hälsningar Goran.