Bmwtjejen

Medlemsnummer 20276 41 årBosatt i Värnamo, Jönköpings Län
Senast inloggad:

PowerUser Gästbok

68 inlägg Sida 2 av 4
  • 2007-05-11 14:56
    Jo blev ändrade planer idag, skippar nog bmw träffen och drar te emmaboda. Hur har de gått me bilen?
  • 2007-05-10 21:00
    Hej. Undrar om du är sugen att komma upp den 19/5. Blir en liten träff då.Länk
    Du kanske redan har sett den? Har iaf tippsat :=)
  • 2007-04-25 20:25
    Antennförstärkaren: Har inte skruvat just i E46 men troligen samma som på t.ex E39, dvs man får lossa klädseln runt c-stolpen för att komma åt. Börja med att söka efter helvit kabel i närliggande kabelstammar, troligen är den enda vita kabeln matningen till förstärkaren. Troligen hittar du även vit/lila kablar i skuffen, dessa är standard i BMW för spänning i första nyckelläget. Remote på steget tar knappast någon ström så du behöver inte fundera på varifrån man tar ut strömmen.
    /Folke
  • 2007-04-09 11:26
    Din "25:a" blev riiiiktigt snygg med nya fälgarna - grattis! :-)
  • Bild på Johan_W
    2007-04-07 09:49
    Hej,

    Har monterat framfjädrarna bara än sålänge. Tagit lös och kollat bak och vad jag förstår så sänker mina nya fjädrar lika mycket som m-sportchassit sänker som redan sitter monterat. Så bilderna visar hur den ser ut med nya fjädrar runt om egentligen. Bilder finns på Länk tyvärr är det dålig kvalité på bilderna.. Glad påsk! :-)
  • 2007-04-05 22:13
    Oh! Jag får passa på att gratulera på den stora dagen! Och du, kör försiktigt! ;) Vi hörs kanske!
  • 2007-04-05 10:31
    Tack så mycket! Jag hoppas kunna ta bättre bilder snart. Idag blåser det ordentligt, typ orkan så bilen blir full med grus och löv så fort man försökt tvätta den! Din 325 är även one of a kind! Bra jobbat.
  • 2007-04-04 13:12
    Vet inte vilken dag de blir på mässan,, men mycket åkande blire. Dock troligen inte i nån BMW.. Men du kan väl tuta om du ser nån grön audi cab..
    Men måste svänga förbi hela bmw gänget iaf.. Seee u
  • 2007-04-03 16:37
    jodå,, en e46a me assnygga fälgar.. Kommer du in till helgen??
  • 2007-04-01 00:10
    Tyckte jag såg dej på torsvik för en stund sen ( lörda),, synd att de inte blev nåt race.. Hade
  • 2007-03-21 21:44
    hallå kommer du till förenade bil?? dagen är ändrar till sön 25/3 kl 17.00..o heja håve i slutspelet me tanke på att jag bott i Jkpg!
  • 2007-03-14 18:29
    har beställt schnitzer fälgarna idag..nu väntar man bara på vädret..man är som ett barn på julafton:)
  • 2007-03-12 17:39
    Hade HR´s största sänksats. Tror det var 50/30...
  • 2007-03-10 16:27
    vore ju skojigt att lära känna nya bmw vänner:)
  • 2007-03-09 21:26
    funderat över bmw kvällen i malmö??:)
  • 2007-03-08 19:31
    har kommit över blackline baklampor för 1000 kr:) ordinare styckpris hos bmw är 3400:-
  • 2007-03-07 21:54
    kolla klubb sidan för exakt info..japp jag ska dit, 20% gäller om man är medlem och på dyra saker så tjänar man ju rätt mycket:)
  • 2007-03-07 21:45
    du vet att bmw klubben har träff på förenade bil i malmö va??,tror det va den 26/4 plus att jag tror det va 20% på reservdelar..
  • 2007-03-07 21:30
    japp allt ok här..du?
  • 2007-03-07 17:24
    såå skönt har fått sålt fälgarna till stockholm nu,hur går det för dej själv??