2019-12-17
hej
jag har en 520d .2012
som el draget funkar ej.
har testat själva pumpen med direkt el och draget funkade kanon bra .
problemet är att draget funkar inte med knappen .rör sig bara lite gran.
jag har en 520d .2012
som el draget funkar ej.
har testat själva pumpen med direkt el och draget funkade kanon bra .
problemet är att draget funkar inte med knappen .rör sig bara lite gran.