ohlzon

Medlemsnummer 70748 65 årBosatt i Östersund, Jämtlands Län
Senast inloggad:
2017-11-09
Tänkte montera motorvärmare 1000W med cirkulationspump på
520 E39 -01 någon som gjort det här, vill ha cirkulation genom motorn,
hade en likadan pump på en Peugeot 406, motorn riktigt varm på 30min.

Antal läsare till bloggen: 506 st. Räknar ej bloggarens egna besök.