falcony

Medlemsnummer 37227 43 årBosatt i Göteborg, Västra Götalands Län
Senast inloggad:
2007-11-11
skönt det känns att äntligen äga en BMW igen trött på alla skit bilar som tex volvo s70 å clio blä för dom alldrig mer framhjuls drivet bläblä
nu har flickan fått ta s70 hon e la mindre glad för det men men så är det :D
2007-11-11
Vad e det med polisen å BMW igentligen ?

va ute å körde lite med den nya bilen som jag köpte i går tro på fan att man blir stoppad av snuten har inte blitt det på flera år men då har ja inte haft nån beemer heller men va faan sist jag blev stoppad då hadde jag min 518 jobbigt

polisen har nått i mot bmw så e de bara :D

Antal läsare till bloggen: 372 st. Räknar ej bloggarens egna besök.