Eftersom det verkar helt omöjligt att få tag på ett garage så har vi nu bestämt oss för att i alla fall sälja av en av de 4 BMW vi har. så sagt och gjort, annonsen precis utlagd här och på blocket.
För den som vet vad delar till en 520i -89 :a kostar är det ett fynd, eller för den som har möjlighet att fixa till den..
Tjo.
Precis upptäckt denna sidan, och det var en av de bättre jag sett på nätet, så tänkte att jag slänger upp min lilla bil för skoj skull. Det är ju ett projekt iaf, men sen hur det blir med allt är ju en annan fråga.
Med tanke på att det är en bruksbil så är det svårt att ha den nermonterad någon längre tid , men det går ju att köpa någon annan att köra med iof. Men sen måste man ju ha någonstans att meka med den, och det har visat sig vara värre att få tag på ett garage eller en lada eller vad som. Har en Alpinvit 520i -89 tillsammans med en polare med, med defekt drivknut, + att han har en 525i-89 stående här utanför mitt, med ett skadat bakhjul (lutar innåt efter en kantstötning), och så har han en 530i -93:a, vi får väl se om vi hittar någonstans till slut..
Antal läsare till bloggen: 305 st. Räknar ej bloggarens egna besök.