Idag kom ännu fler grejjer till bilen... ett efterlängtat paket med bussningar till växellådan från danska Schmiedmann som beställdes 17/10-06 men som jag inte hört ett knyst om... dåligt kan tyckas, men när jag väl ringde dom så förklarade de sig med att delarna inte kommit till deras lager än. 3 dagar senare kom paketet, så dom kan om dom vill!
Jag fick ett väldigt bra intryck av Schmiedmann om man bortser från förseningen, de hade t ex skickat med både pennor, en firmakasse, en Powerflexbroschyr och en P-skiva! Så uppenbarligen så vill de ha ett gott anseende till skillnad från många andra firmor... inte för att jag behöver extrasakerna utan för att jag fick mer än jag förväntade mig, mervärde tror jag det kallas!
Jag kommer definitivt att beställa från Schmiedmann igen, men denna gången kommer jag att ringa och kolla så de har behandlat min order =)