Nils-Anders

Medlemsnummer 27203 75 årBosatt i Stockholm, Stockholms Län
Senast inloggad:
2006-03-12
Bloggbild E36 vänner!! Står i färd med att byta avgassystemet på en 320iA -96, 13.200mil. Är det nödvändigt att byta bägge delarna, dvs även den dyra främre delen med katalysatorn?? Jag har ännu ej haft någon anmärkning på SBP, men det kanske beror på att jag varmkör bilen mkt väl före besiktningen...
MVH Nils-Anders

Antal läsare till bloggen: 201 st. Räknar ej bloggarens egna besök.