skitig. men snart ska resten av grejerna på. så då får man väl hålla efter lite
baken innan ja börja göra i ordning den
har precis köpt den. inget har påbörjats där än.
allt orginal:-( he he
lite tonade rutor. en början.
lite kolfiber fejk. mycke snyggare än blekt trä.
nya avgas pipor och nya bakljus:-) blev riktigt bra. kommer att bli 2 pipor på v
sido kjolar och nya fälgar på plats. är riktigt nöjd med fälgarna. 18-40-255.