perkan

Medlemsnummer 38643 44 årBosatt i karlstad, Värmlands Län
Senast inloggad:
skitig. men snart ska resten av grejerna på. så då får man väl hålla efter lite bättre:-)

skitig. men snart ska resten av grejerna på. så då får man väl hålla efter lite

baken innan ja börja göra i ordning den

baken innan ja börja göra i ordning den

har precis köpt den. inget har påbörjats där än.

har precis köpt den. inget har påbörjats där än.

allt orginal:-( he he

allt orginal:-( he he

lite tonade rutor. en början.

lite tonade rutor. en början.

lite kolfiber fejk. mycke snyggare än blekt trä.

lite kolfiber fejk. mycke snyggare än blekt trä.

nya avgas pipor och nya bakljus:-) blev riktigt bra. kommer att bli 2 pipor på varje sida snart och  [...]

nya avgas pipor och nya bakljus:-) blev riktigt bra. kommer att bli 2 pipor på v

sido kjolar och nya fälgar på plats. är riktigt nöjd med fälgarna. 18-40-255.

sido kjolar och nya fälgar på plats. är riktigt nöjd med fälgarna. 18-40-255.