Kommentar:
Fick ju ta ett par kort på bilen på resan i somras. :) Blev inte särskilt bra dock, kunde inte komma så nära vindkraftverken som jag ville. Men va tusan, jag slänger upp det ändå..
Fick ju ta ett par kort på bilen på resan i somras. :) Blev inte särskilt bra dock, kunde inte komma så nära vindkraftverken som jag ville. Men va tusan, jag slänger upp det ändå..