Wiberg

Medlemsnummer 33891 44 årBosatt i Göteborg, Västra Götalands Län
Senast inloggad:
Kommentar:
Fick ju ta ett par kort på bilen på resan i somras. :) Blev inte särskilt bra dock, kunde inte komma så nära vindkraftverken som jag ville. Men va tusan, jag slänger upp det ändå..