Kommentar:
Skinnet på knoppen har efter 15 års användning blivit utslitet så jag sydde nytt överdrag till den. Blev rätt bra tycker jag.
Skinnet på knoppen har efter 15 års användning blivit utslitet så jag sydde nytt överdrag till den. Blev rätt bra tycker jag.