|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Kan det strula om man har uppgraderat firmware till navin? Har testat med både contrast, brightness och color men utan framgång. | |
|
jag testade nog 35-40 ggr innan jag fick det att funka. Trägen vinner. :-) Jag håller det för osannolikt att uppgradering av firmwaren skulle hindra dig. |
|
| Jag var oxå tvungen att försöka ca 30ggr innnan jag fick det att fungera. Fick det att fungera på text-tv nästan direkt men det kunde jun kvitta så försökte jag en 25ggr till så fick jag tv:n att hoppa igång oxå. | |
| Så sant som det är sagt... fick ur min spärr vid ca tionde försöket. Dock var det så dålig mottagning under färd att det man inte kommer ha någon stor nytta av det.. :/ | |
|
Finns väl vissa områden där sändaren är väldigt stark och inte störs. Rör man sig som jag mest i Malmö/Lund så räcker det med att rulla 2km/h för att bilden ska fladdra. Ska ändå vid tillfälle ordna så att spärren tas bort mest på kul. Fick förresten in tysk TV häromveckan... ___ //Ulf |
|
|
Fungerade på min 740 -98, äntligen!!!!! Gjorde så här för att ta bort tv spärren. Slå på täningen, läge 2. Starta TV:n. Gå in på SET. Bläddra till Brightness. Tryck på knappen du bläddrade med en gång. Tryck in igen och håll kvar. Vänta ca 4 sek. Vrid av tändningen. Fortsätt håll knappen intryckt i ca 9 sek. Släpp knappen. Klart!!!!! Starta och prova!!!!! Lycka till.... |
|
|
Tjena.. har en 530T 01. Hur gör man med dem, är det som med 99? Någon som har gjort det? falken |
|
|
Tjena.. har en 530T 01. Hur gör man med dem, är det som med 99? Någon som har gjort det? falken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.