|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har en 540-98 med Tv i. Jag läste om ett sätt som man kan ta bort spärren på men har inte fått detta att fungera. Någon som vet hur man gör? | |
|
Det är bara att göra som det står i beskrivningen. Länk |
|
|
Tror inte de går på 98an funkar ej på minn heller,du måste nog installera någon typ av elbox har jag för mej. Länk |
|
|
Titta här.Länk |
|
Måsen |
Funkade på min... /Mattias /// Länk |
|
Funkade på min 99:a! Dock måste man läsa noga hur man skall göra, för missuppfattade texten 5 gånger, och ett halvår senare när jag försökte så fick jag det o funka då jag läste en gång till..hehe.. /Jocce |
|
|
Tack för svaren! Det finns alltså någon som har fått det att fungera. Jag får väl försöka igen. |
|
|
Jag vet inte vad jag gör för fel ... Jag lyckas inte på min 528iA Touring -99 Men där imot så gick det på min gamla 528 -97 Jag förstår inte riktigt vad WAN skriver om . Men har du verkligen lyckats "Måsen" ??? Hur bar du dig åt ???? ( Måsen ) MVH jossi |
|
Måsen |
Kolla mailen. Funkade som sagt på 1:a försöket. /Mattias /// Länk |
|
Måsen: Kan du inte dra iväg det mailet till mig oxå. |
|
|
Som sakt, jag får inte bort TV-spärren på min -99. Men det gick på min -97. Hur bär ni er åt , ni som har -99 ?????? Jag gör exakt som det står i mekartipset. MVH jossi |
|
Måsen |
Har inget bra svar, tyvärr. Det fungerade på min, därför har jag inte forskat mer i ämnet. /Mattias /// Länk |
|
Har fått höra att det inte funkar på alla 99:or! Har med o göra när de är tillverkade tror jag! Funkade på min dock! (99:a) /Jocce |
|
Måsen |
Kan nog vara så, har för mig att min är tillverkad mars/april -99 /Mattias /// Länk |
|
Har förmej att på vissa modeller måste man mont en modul av något slag.Länk |
|
|
Har nu äntligen lyckas få bort åkspärren på text-tv:n vilket betyder att det borde gå även på vanliga men lyckas inte riktigt.....vilken inställning är det som gäller för tv på mk2? Har testat alla flertalet gånger utan att lyckas. |
|
|
ÄNTLIGEN Efter 23:e försöket fick jag bort spärren även på tv:n, kan tala om att det är brightness som används för det på mk2. |
|
|
Hej. Kan någon hjälpa mig.. Jag har läst och läst på sidorna som ni länkar till, speciellt Länk men jag fårstår ingenting. Kan någon förklara`? Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
| Vad är du ute efter? | |
|
Länk Om det är så att du försöker få bort spärren på din -96, så kolla detta. |
|
|
vad den tyska sidan berättar om samt vad jocce81 hade gjort för att lyckats. jag försöker hjälpa en vän med sin e39 med åkspärr Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.